✅خوردن صبحانه کامل، یادگیری دانش آموزان را ارتقا می دهد.

pera-turkish-mangal-meze

🔹به گزارش کانال فرهنگیان ایران صبحانه مهمترین وعده غذایی است اما باید اصولی و با برنامه باشد، لازم است دانش آموزان صبح ها پیش از رفتن به مدرسه به مدت ۲۰ دقیقه صبحانه خوب و مغذی میل کنند.

🔹بهتر است برای خوردن صبحانه از یکی از مواد غذایی مانند عسل همراه با خامه، گردو، میوه، عدسی، آب پرتقال طبیعی و تخم مرغ آب پز استفاده شود.

🔹دانش آموز برای هر زنگ تفریح در مدرسه به ۲۰۰ کالری نیاز دارد و والدین بهتر است به جای گذاشتن کیک در کیف، ساندویج خانگی با نان و پنیر و گردو، یا نان و عسل یا تخم آب پز برای فرزندان خود فراهم کنند.

🔹به عنوان مثال در تخم مرغ آب پز ۱۱ ماده غذایی وجود دارد که به عملکرد فرایند مغز کمک می کند و یا آب پرتقال طبیعی باعث بهبود رفتار اجتماعی می شود که خوردن آنها هنگام صبحانه برای همه افراد بویزه دانش آموزان ضروری است.

🔹لازم است دانش آموزان در طول دوران سال تحصیلی شام (غذای سبک) را تا ساعت ۱۹ میل کنند تا سیستم بدنی آنها آمادگی لازم را برای پذیرش صبحانه داشته باشد.

🔹والدین حتما برای صرف صبحانه دانش آموزان وقت کافی صرف کنند زیرا با شروع فصل پاییز و نبود آفتاب، کمبود ویتامین دی، کم خونی و نارسایی در استخوانها، کوتاهی قد و غیره شیوع فراوانی دارد.
😊موفقیت شما ارزو قلبی ماست 😊

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷😊😊
✍️ خانم مهندس رحیمی مشاور ارشد موسسه ونوس

برای ارتباط با مهندس رحیمی و مشاوره محصولات موسسه ونوس با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۰۵۰۷ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *